AWAKEN

dissabte, 1 d’agost del 2020

SENSE PARAULES





Quan vindràs?
Quan aterraràs?
M’hauria d’haver quedat a la granja
Hauria d’haver escoltat al meu vell

Saps que no em pots tenir per sempre
No em vaig comprometre amb tu
No sóc un regal perquè el vegin els teus amics
Aquest noi és massa jove per està cantant un blues

Així que, adéu camí de maons grocs
On els gossos de la societat es lamenten
No em pots deixar plantat al teu pis
Torno a la meva granja

Tornar a escoltar als mussols del bosc
Caçar el pobre gripau
Oh, finalment he decidit les meves futures mentides
Més enllà del camí dels maons grocs

Llavors, què creus que faràs?
Segurament que enderrocaràs el teu avió
Et prendràs una copa de vodka i tònica
Per aixecar-te novament

Potser trobaràs algú altre que ocupi el meu lloc

Ni ha molts per trobar com jo
Molts que no tenen  ni un cèntim
Olorant com tu pel terra 


Doncs adéu camí de maons grocs
On els gossos de la societat es lamenta'n
No em pots deixar plantat al teu pis
Torno a la meva granja

Tornar a escoltar als mussols del bosc
Caçar el pobre gripau
Oh, finalment he decidit les meves futures mentides
Més enllà del camí dels maons grocs